پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227313
در فوتبال خود را اسير چيزهاي پوچ کرده‌ايم
تاریخ انتشار : 1395/09/25 18:53:40
نمایش : 1449
سرمربي تيم فوتبال نفت تهران گفت: در نيمه اول بازي برابر صباي قم شاهد بازي متعادلي از سوي هر دو تيم بوديم. وي در مورد شرايط مسابقه عنوان کرد: در نيمه اول شاهد بازي متعادلي بوديم و هر دو تيم موقعيت‌هاي خوبي داشتند که مي‌توانستند از آنها استفاده کنند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، علي دايي پس از پيروزي يک بر صفر تيمش برابر صباي قم در نشست خبري حاضر شد و اظهارداشت: ابتدا بايد دو تسليت بگويم، اول به حمدي‌نژاد که عموي خود را از دست داد اما با اين وجود در بازي امروز با جان و دل بازي کرد و عملکرد خوبي داشت. پس از آن بايد به همکار خوبمان آقاي عابدي تسليت بگويم که در غم از دست دادن مادرش عزادار است.

وي در مورد شرايط مسابقه عنوان کرد: در نيمه اول شاهد بازي متعادلي بوديم و هر دو تيم موقعيت‌هاي خوبي داشتند که مي‌توانستند از آنها استفاده کنند. در نيمه اول تيم صبا يک ضربه ايستگاهي داشت و غير از آن شاهد اتفاق خاصي در زمين نبوديم. در نيمه دوم هرچه زمان بازي بيشتر گذشت ما بهتر شديم و توانستيم موقعيت‌هاي بهتري روي دروازه حريف خلق کنيم.

علي دايي در پاسخ به اين سئوال که در نيمه دوم تيمش به مراتب بهتر از نيمه اول بازي کرد و اين تفاوت آيا علت خاصي داشت، تاکيد داشت: در نيمه دوم فقط حريف يک موقعيت در آفسايد داشت و به غير از آن اتفاق خاصي بر دروازه ما رخ نداد. در مجموع دو نيمه ما حاکم ميدان بوديم و مسلط، موقعيت‌هاي زيادي هم ساختيم و در پايان نيز به حقمان رسيديم و اين 3 امتياز شايسته بازي خوب بازيکنانم بود.

وي ادامه داد: البته در نيمه اول باد به نفع تيم صبا بود و در همان نيمه نيز به غير از يک ضربه کاشته باز هم اتفاقي روي دروازه ما رخ نداد چون همه نفرات ما هوشمندانه بازي کردند. من از بازيکنانم بين دو نيمه خواستم که حفظ توپ بيشتري داشته باشند و بي‌دليل زير توپ نزنند چون در دقايق ابتدايي ضربات زيادي را بدون علت خاصي به توپ زديم، اما در نيمه دوم خوب بازي کرديم، نفراتمان زياد شدند و در آخر به برد رسيديم.

سرمربي تيم فوتبال نفت تهران در واکنش به سئوال يک خبرنگار ديگر که از او پرسيد فصل گذشته در تيم صبا بوديد و آيا علت خاصي دارد که اين تيم به عنوان نماينده قم هرسال با مشکلان عديده‌اي دست و پنجه نرم مي‌کند، گفت: دلايل ناموفق بودن صبا به مسائل متعددي مربوط مي‌شود که علت اصلي آن در وهله اول بي‌توجهي مسئولان استان قم به اين تيم است. پارسال هم من به عنوان سرمربي صبا مشکلاتي را که امسال مرفاوي دارد را داشتم و خيلي هم اذيت شدم. جايي که پول نباشد و در تيمي که هيچکس آن را حمايت نمي‌کند چه دليلي دارد که تيم‌داري کند؟ هرسال مشکلات مالي صبا بيشتر از سال‌هاي گذشته مي‌شود من شنيده‌ام که اين تيم بيش از 26 يا 27 ميليارد بدهکار است. مگر مي‌شود اين استان بزرگ که اين همه عالم و افراد بزرگ دارد و يکي از استانهاي مطرح کشور است اينگونه تيمش اداره شود؟ چرا واقعاً نمي‌توان يک تيم را مديريت کنند! من در اين موضوع ماندم.

دايي ادامه داد: اگر بگويي من به علت تيم‌داري صبا به خاطر مردم است امروز 100 نفر هم براي اين بازي نيامدند. اگر تيمي مي‌آوريم براي يک استان، بايد تيمي قدرتمند باشد تا با بازي‌هاي خوب هواداران هر استان براي حمايت به ورزشگاه بيايند و پشتيبان آن باشند. صبا تيمي است که قهرمان جام حذفي شده و در ليگ قهرمانان آسيا نيز حضور داشته پس استحقاقش اين نيست که اينگونه مديريت شود و چنين شرايطي داشته باشد. ببينيد علت مشکلات صبا در دست چه کسي است و اصلاً بايد ببينيد که صبا به نام چه کسي يا چه کساني است، آنها بايد بيايند و کمک کنند. اگر مي‌خواهند که تيم‌داري کنند و اگر که مي‌خواهند صبا را از اين سياه‌چال نجات دهند بايد کمک کنند و در غير اين صورت به مردم بگويند که آن را اداره کنند. متأسفانه شعار مي‌دهند، فصل گذشته نيز من خيلي اذيت شدم، با وجود همه اين مشکلات فصل گذشته توانستم نفرات جديدي را به اين تيم بياورم اما از همان نفرات جديد چند درصد از بازيکنانش مانده‌اند؟! وقتي تا اين حد جابجا مي‌شود مديريت کردن يک تيم هم دشوار مي‌شود، تا همين حالا نيز مرفاوي با اين همه مشکلات در صبا شق‌القمر کرده است و کار بزرگي انجام داده است که هنوز اين تيم مي‌تواند نفس بکشد. بازيکنان براي چه به يک تيم مي‌آيند؟ براي اينکه آينده‌شان تضمين شود. اما در صبا چنين اتفاقي رخ نمي‌دهد باز هم تاکيد مي‌کنم با اين شرايط مرفاوي خيلي خوب کار کرده است.

سرمربي تيم فوتبال نفت تهران در مورد شرايط تيم فوتبال صباي قم خاطرنشان کرد: من دوست ندارم اين تيم چنين جايگاهي داشته باشد. از تمام مسئولان مي‌خواهم تا به اين تيم کمک کنند و تنها شعار ندهند.

دايي در مورد شرايط داوري امروز تيمش برابر صباي قم گفت: انشاءالله داوري بهتر شود و داوران بتوانند بهتر سوت بزنند و خطاي داوري در فوتبال ما کمتر شود. من زياد در اين خصوص حرف نزنم بهتر است.

وي در مورد اينکه دوست دارد به قم برگردد يا خير،‌تصريح کرد: من فعلا در تهران مشغول به کار هستم اما اگر روزي شرايط فراهم شود چرا نبايد به قم بازگردم. من خاطرات خوبي با اين تيم دارم و قهرمان جام حذفي شدم و همراه با صبا در آسيا حضور داشتم. 

دايي ادامه داد: متاسفانه در سال دومي که در قم بودم هيچ پولي دريافت نکرديم و من مجبور بودم از جيب خودم به بازيکنان پول بدهم که هنوز هم نتوانستم آنها را پس بگيرم. در يک سال آخر هيچ مديري نيامد بگويد حالا که پول مربيگري‌ات را نگرفته‌اي حداقل پولي که به بازيکنان داده‌اي را بگير. 

سرمربي تيم فوتبال صباي قم در مورد برخي حواشي که اخيرا ايجاد شده، عنوان کرد: فوتبال ما آنقدر مشکل دارد که نمي‌دانم کدامش را بگويم. متاسفانه ما خود را با مسائل پوچ و بي‌ارزش مشغول کرده‌ايم. يکي از مشکلات مهم فوتبال ما تيم‌هاي پايه است که هيچ کاري براي آنها نمي‌شود. اين همه دلال در رده‌هاي پايه را چه کسي مي‌خواهد از فوتبال جمع کند؟ 

وي گفت: همه بايد کمک کنيم تا فوتبال راه خودش را پيدا کند. از نظر سخت‌افزاري خيلي عقب هستيم. شنيده‌ام کمپ بارسلونا به ايران آمده است اما وقتي چمن مناسب نداشته باشيم آنها کجا مي‌خواهند تمرين کنند. آيا کمپ بارسا مي‌خواهد در کوير تمرين کند؟ 

دايي با اشاره به عکس منتشر شده از رحمتي و اينکه مدت زيادي مردم، رسانه‌ها و اهالي فوتبال درگير اين موضوع بودند، عنوان کرد: کجاي دين آمده که بايد به عکس‌هاي اينچنيني ايراد گرفت؟ در قم اين همه آيت‌الله حضور دارد که هيچ کدام از آنها نمي‌گويند بايد در زندگي مردم کنکاش کرد. من فقط اين را مي‌گويم که اگر قرار باشد در زندگي مردم کنکاش شود خيلي‌ها ضرر خواهند کرد.

منبع:فارس

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html